A
A
A
Pracownicy » EGERIA - zakupy
Procedura wydatkowania środków finansowych na Wydziale Nauk o Zdrowiu
- Osoby dokonujące wszelkich zakupów towarów/usług zobowiązane są do:
- Złożenia pisemnego wniosku o dokonanie zakupu do dysponenta środków finansowych
- Po uzyskaniu zgody należy zgłośnić zakup/usługę do COW na odpowiednim formularzu do wpisania do systemu Egeria.
- Zakupu towaru/usługi można dokonać dopiero po całkowitym zatwierdzeniu wniosku w systemie Egeria.
- Fakturę zakupu należy opisać według wzoru:
- Opis przedmiotu:
- Data dostarczenia:
- Rodzaj działalności: dydaktyczna lub badawczo-rozwojowa
- Źródło finansowania:
- Nr wniosku w Egerii:
- Dostawa towaru została zrealizowana zgodnie z zamówieniem
- Rodzaj studiów: np. stacjonarne 80 %, niestacjonarne 20% (jeśli dotyczy dydaktyki)
- Nr inwentarzowy sprzętu: jeśli dotyczy
- Imię i nazwisko pracownika który dokonał zapłaty: tylko w przypadku gdy pracownik zapłacił z własnych środków
- Opisaną według wzoru z punktu 4 fakturę należy dostarczyć do akceptacji Dziekana do Centrum Obsługi Wydziału.
- Faktury z odroczonym terminem płatności należy składać natychmiast po ich otrzymaniu. Termin płatności wskazany na fakturze nie powinien być krótszy niż 14 dni.
- W przypadku faktur typu Proforma, opis faktury jest taki sam jak dla zwykłej faktury za wyjątkiem daty dostarczenia oraz informacji, że dostawa towaru została zrealizowana zgodnie z zamówieniem oraz nie wpisujemy numeru inwentarzowego. Zamiast tego wpisujemy informację towar zostanie dostarczony po dokonaniu przelewu na wskazane na fakturze konto bankowe. Po otrzymaniu towaru wraz z właściwą fakturą opisu dokonujemy zgodnie z wzorem powyżej.
Link do systemu Egeria #Egeria#
Pliki do pobrania:
wniosek zakup nieplanowany |
egeria wniosek |